Tuesday 23 February 2010

Julie and I

Luv Kenji是從何處開始???

由他臉上一粒墨開始? Yes!

由他妖艷的臉? Yes!

由他一双大眼連特長睫毛? Yes!

由他又高,又廷的鼻樑? Yes!

由他甜美的聲音?
Not really, even though he did have a sweet voice!


回想我這一切的開始

應該說是1979年看到他唱 "Oh!Gal!" 時候啊!

找到我在80年代一些Kenji的回憶,我想與大家分享!

Picture of Kenji & I in 1980!

我以前都擁有的雜誌&posters, 可借己经全部遺! 記得重用Poster 來包書, 等全世界都知我係Fans! 好壞念那些日子呢! 當年追星, 相比今日, 真是大有分別! 但那些簡直是黃金日子, 因為要很難很難才可以得到有関他的東西, 所以小至這些剪報, 或是电視熒光幕的一瞥,都彌足珍貴。紅白大賽, 更是全年的重点。

曾守候在電視機旁, 等待著等待著每年一度的紅白大賽!

我要力所有屋企人, 視机前捍衛, 拒绝轉台, 拒绝上床瞓, 就只為等看他出塲表演!沒有錄眏, 沒有相片,只有美好的回憶…!




4 comments:

  1. Congratulations!我都記得那些電視周刊的報導。嗰張poster呀..我都有架!唔見晒喇!好傷心!

    ReplyDelete
  2. 恭喜妳開張之喜!!我還在選templates,暫時用這個先!!!這裡的功能要慢慢研究,不容易上手!!文章如何分類??背景可以轉相片嗎??現在我搞到一頭煙!!

    ReplyDelete
  3. maybe u should search "blogger template 3 columns"
    method A: use 3 columns template
    method B: split a template by yourself (but your computer skills......... uhhhh ^^||)

    ReplyDelete
  4. slideshow 做發好多種,我用緊嘅係上載左新 blogger template, 本身嘅html我再修改為自己圖片,我摸左好耐,依家重搞緊, fyi: http://btemplates.com/2009/11/17/fashion-press/
    如果簡單啲, 我之前用嘅喺 picasa 網路相簿,fyi:http://picasa.google.com.hk/features.html 可將相片上載到相簿, 然後用內嵌投影播放,好似貼 youtube 片咁樣, 將 code 貼上去 blog 度. 你試試吖. 我都盲摸摸咋,用左好多時間去睇. 細釘出左個 blogger tips post, 你去睇下...

    ReplyDelete